Meteen naar de inhoud

Dirigent

Peter Burger is onze dirigent en bezit de gave om zijn enorme enthousiasme over te brengen op ons koor. Hij is geboren en getogen in Waddinxveen. Al op jonge leeftijd kreeg hij de liefde voor muziek van huis uit mee. Hij studeerde orgel bij diverse leraren. Orgel spelen is nog steeds iets wat hij graag doet. Maar hij is de meeste tijd actief als dirigent. Op dit moment dirigeert hij 5 koren, CRK Adonai te Waddinxveen, CRK Adoramus te Hazerswoude, Christelijk Gemengd Koor Immanuel te Katwijk, IKK te Nieuwpoort-Langerak en Christelijk Mannen Ensemble Jubilate te Zwijndrecht. Het gebeurt regelmatig dat we ook met elkaar een uitvoering geven. Peter is verder actief op het gebied van het organiseren van concerten.